Užsisakius internetinių paslaugų prenumeratą, nesvarbu, ar tai būtų duomenų saugyklos debesyje, muzikos, atsarginių kopijų kūrimo, ar filmų ir serialų paslaugos, dažnai sunku prisiminti, kaip sustabdyti prenumeratą, kai paslaugos tampa nebereikalingos. Tačiau jei norite atšaukti „Go3“ paslaugą, gera žinia ta, kad tai padaryti yra gana paprasta.
Teikiamos paslaugos prenumeratą galima atšaukti prisijungus prie savo paskyros kompiuteryje per interneto naršyklę, arba per išmanųjį įrenginį naudojant „Google Chrome“ naršyklę, ir įjungus „Svetainė kompiuteriams“ nustatymą.
Pasirinkite vieną iš paslaugos užsakymo tipų, pagal savo sutarties tipą ir atlikite veiksmus nurodytus žemiau:
- Go3 prenumerata (terminuota sutartis)
Jeigu esate sudarę terminuotą Go3 paslaugų sutartį, tačiau norite ją nutraukti, kreipkitės į Go3 Klientų aptarnavimo specialistus, paspaudę nuorodą https://go3.lt/contact. Galite parašyti žinutę arba laišką klientų aptarnavimo specialistui norėdami atsisakyti paslaugų.
- Go3 prenumerata (be sutarties)
Norėdami atšaukti prenumeratą prisijunkite prie savo Go3 paskyros paspaude nuorodą https://go3.lt/subscriber/login?redirect=%2Fcontact kompiuteryje per interneto naršyklę, arba per išmanųjį įrenginį naudojant „Google Chrome“ naršyklę, ir įjungus „Svetainė kompiuteriams“ nustatymą. Paspauskite mygtuką „Mano paskyra“, kuris yra viršuje dešinėje pusėje po profilio nuotrauka. Pasirodžiusiame meniu pasirinkite skiltį „Informacija apie planą“ ir paspauskite mygtuką „Atsisakyti prenumeratos“.
Jeigu ekrane nematote pasirinkimo „Atsisakyti prenumeratos“, gali būti viena iš šių priežasčių:
- Jūs jau esate atšaukę prenumeratą
- Go3 prenumeratą esate užsisakę kartu su kitomis paslaugomis iš Go3 partnerių (Home3, Bite, Tele2). Jei paslaugą esate užsisakę iš Go3 partnerių (Home3, Bite, Tele2) ir norite atsisakyti, žiūrėkite žemiau esančią informaciją.
- Prenumeratos bandote atsisakyti per išmaniojo įrenginio mobiliąją naršyklę, naršyklėje neįjungę „Svetainė kompiuteriams“ nustatymo.
- Home3 partneriai
Jeigu Go3 paslaugų prenumeratą esate užsisakę kartu su Home3 paslaugomis, atsisakyti galite kreipdamiesi į Klientų aptarnavimo liniją žemiau nurodytais būdais:
- Telefonu: (8~5) 236 3365
- Paštu: info@home3.lt
- Bite parneriai
Jeigu Go3 paslaugų prenumeratą esate užsisakę iš Bite partnerių, atsisakyti galite kreipdamiesi į Klientų aptarnavimo liniją žemiau nurodytais būdais:
- Telefonu: 1501 – nemokamai Bite klientams
arba +370 699 23 230
- Parašydami žinutę Klientų aptarnavimo specialistui, paspaudę nuorodą: https://www.bite.lt/apie/kontaktai#faq-question-form
- Tele2 parneriai
Jeigu Go3 paslaugų prenumeratą esate užsisakę iš Tele2 partnerių, atsisakyti galite kreipdamiesi į Klientų aptarnavimo liniją žemiau nurodytais būdais:
- Telefonu: 1885 – nemokamai Tele2 klientams
- Parašydami laišką Klientų aptarnavimo specialistui, paspaudę nuorodą:
Kaip sužinoti ar prenumerata atšaukta?
Sėkmingai atsisakius prenumeratos, ekrane matysite vieną iš šių atvejų:
- Jūsų paskyroje paspaudus mygtuką „Mano paskyra“ nebus nurodyto plano skiltyje Informaciją apie planą;
- Informaciją apie planą skiltyje matysite datą iki kada yra užsakyta paslauga;
- Prisijungę prie paskyros negalėsite žiūrėti turinio.
Kodėl atsisakius paslaugos, vis dar galiu matyti turinį?
Užsisakius Go3 paslaugų prenumeratą už paslaugą sumokate į priekį, todėl jeigu mokėjimą atlikote prieš keletą dienų, ir prenumeratos atsisakėte, paslauga dar galėsite naudotis iki kol pasibaigs paslaugų naudojimosi laikotarpis už kurį esate sumokėję.