6 geriausios CRM sistemos/programos

CRM sistema/programa

Kas yra CRM?

CRM sistema – kas tai? CRM (Customer Relationship Management) atitikmuo lietuvių kalboje būtų – santykių su klientais valdymo sistema. CRM taip pat galima apibrėžti kaip verslo valdymo sistemą. Tokio tipo programinė įranga įmonėms leidžia stebėti ir organizuoti veiklą, puoselėti bei plėtoti ryšius su esamais ar būsimais klientais. Šios programos itin populiarios rinkodaros, pardavimų ir aptarnavimo srityse. Kadangi CRM sistemų įtaka auga, o smulkesni bei stambesni verslai po truputį tampa tiesiog nesuvokiami be komandos ir klientų koordinavimo programų, nusprendėme aptarti 6 geriausias CRM sistemas, išskirti jų privalumus bei trūkumus. Leiskitės žemyn ir pasinerkite į mūsų TOP penketuką!

1. Hanna CRM – lietuvių šedevras

Hanna crm

Ryšių su klientais valdymo sistemų padangę neseniai sudrebino lietuvių įsteigtas, suprogramuotas ir paleistas naujasis Hanna CRM kūrinys. Ši, programinę įrangą teikianti įmonė savo veiklą pradėjo 2014 metais. Žvelgiant į jų sukomponuotą CRM platformą darosi aišku, kad tai yra itin perspektyvus ir profesionalus darbas. Pastaroji santykių su klientais valdymo sistema be jokios abejonės turėtų būti aktuali Lietuvoje veikiantiems projektams bei verslams – būtent dėl šios priežasties tiesiog privalėjome paminėti ir Hanna CRM!

Pliusai. Pradėkime nuo to, kad Hanna CRM siūlo 30(!) dienų nemokamą versiją. Per šį periodą Jūs galėsite pilnai susipažinti su programos išplanavimu, jos siūlomomis funkcijomis bei teikiamu efektyvumu. Pasibaigus demo versijai, Hanna CRM pasitinka savo klientus su išties nuolankiomis kainomis – tik €17 pasirinkus optimalųji planą ir tik €20 už maksimalųjį. Į šiuos planus įeina viskas, ko reikia CRM vykdymui: kontaktų duombazė, projektų, užduočių, dokumentų, pardavimų valdymo funkcijos, lengvi komunikacijos su klientais įrankiai, dienotvarkės planavimo galimybės. Ši platforma integruota su elektroniniu paštu, Rivilės buhalterine programa, MailerLite naujienlaiškių platforma, Tele2 Tasker sistema bei telefonija. Visi kanalai, reikalingi profesionaliam ryšių palaikymui, telpa vienoje programoje! Hanna CRM optimizuota ir išmaniesiems telefonams bei planšetėms, tai leis Jums koordinuoti darbus bet kur ir bet kada. O ką jau kalbėti apie kokybišką, greitą ir išsamų klientų aptarnavimą lietuvių, anglų kalbomis, kurį teikia Hanna CRM kolektyvas…

2. Pipedrive

pipedrive crm

Pipedrive – CRM sistema skirta mažoms komandoms, jų pardavimų procesų koordinavimui. Nors įmonė įsteigta gana anksti, 2010 metais, per pakankamai trumpą laiką ji sugebėjo suburti stabilią 80 000+ klientų bazę 155 šalyse. Pipedrive biurai randami Europoje ir Šiaurės Amerikoje.

Pliusai. Su Pipedrive CRM sistema Jūs daugiau laiko skirsite pardavimams, mažiau nereikalingos informacijos pildymui. Programoje yra integruotas elektroninis paštas, kuris gali būti susietas ir su Jūsų Gmail paskyra. Sistemoje galima atlikti tam tikrus redagavimus, kurie leidžia individualiai pritaikyti Jums tinkantį dizainą. Ši programinė įranga leidžia nesunkiai sekti visus pardavimų procesus. Platforma palaiko daugiau nei 100 programinių įskiepių, padėsiančių Jums pasiekti aukščiausius rezultatus. Vienas didžiausių pastarosios CRM sistemos privalumų – galimybė importuoti naujus kontaktus ir sujungti juos su jau esamais duomenų bazėje. Taip bus išvengiama dublikatų. Ši CRM sistema optimizuota ir išmaniesiems telefonams. Atsisiuntę programėlę į savo mobilųjį, galėsite palaikyti ryšius su komanda ir klientais bet kuriuo paros metu, bet kurioje vietoje. Nežinote ar visa tai Jums? – nerimauti nevalia, kadangi Pipedrive garantuoja nemokamą demo versiją, kurios metu galėsite viską išbandyti patys.

Minusai. Komanda ne visuomet bus informuota, kuomet paskirsyte, įvykdysite ar atšauksite konkrečias užduotis. Tam, kad išspręsti šią problemą Jums gali tekti naudotis kitomis programomis, kurios taipogi ne visuomet veikia nepriekaištingai. Pridedant užduotį, gali tekti perkrauti CRM sistemos langą, kad ji pasirodytų programoje. Tvarkant elektroninį paštą nerasite svarbių laiškų išskyrimo funkcijos. Elektroninis paštas nėra prieinamas, kai naudojatės Pipedrive programėle telefone.

Svetainė

3. Scoro

Scoro crm

Scoro – programinė įranga skirta verslo valdymui. Šio CRM tiekėjo ofisai įsteigti Londone, Niujorke, Taline, Rygoje ir Vilniuje. Įmonė įkurta 2013 metais Estijoje. Scoro buvo paminėta kaip viena iš sparčiausiai augančių į technologijas orientuotų įmonių Centrinėje Europoje.

Pliusai. Ši CRM sistema išsiskiria savo pritaikymu. Esama daug atsiliepimų apie tai, kad šia programine įranga yra visiškai nesunku naudotis. Sistemoje pateikta daug informacijos, padėsiančios vartotojui viską suprasti akimirksniu. Savo užduočių Jūs niekuomet neužmiršite, kadangi Scoro turi gerai veikiančią priminimų funkciją. Jūs patys, savo kalendoriuje, galėsite pažymėti kada sistemai pranešti, įspėti apie ateinančių darbų atlikimą. Šią programinę įranga taip pat galima išbandyti nemokamai, kadangi kiekvienam naujam nariui yra suteikiama 14 dienų bandomoji versija.

Minusai. Dauguma vartotojų pabrėžia, kad naudojantis Scoro, susiduriama su gana sudėtinga filtravimo sistema. Duombazėse nevisada lengvai rasite reikiamus kontaktus. Yra teigiančių, kad Scoro CRM sistema per dažnai atsinaujina, todėl reikia prie jos iš naujo adaptuotis, o tai prailgina darbų trukmę ir sumažina efektyvumą.

4. Bitrix24

bitrix24

Bitrix24 – klientų, verslo valdymo sistema, garsi savo nemokamu (free) CRM planu. Ši įmonė, įsteigta 2012 metais. Ji lyderiauja tarp visų kitų, teikiančių nemokamas CRM paslaugas. Bitrix24 kasdien naudojasi daugiau nei 3.5 milijonai kompanijų visame pasaulyje.

Pliusai. Ši CRM sistema pasiekiama 12 skirtingų pasaulio kalbų. Jos dizainas gali būti redaguojamas pagal individualius lūkesčius. Bitrix24 personalas greitai suteikia pagalbą iškilus nesklandumams, reaguoja į klientų pasiūlymus. Nemokama versija gali naudotis 12 asmenų, o to pilnai užtenka daugumai mažų verslų.  

Minusai. Naudojantis nemokama versija, kiekvieno Jūsų elektroninio laiško apačioje bus prisegamas Bitrix24 logotipas. CRM platformos dizainas nėra visiškai universalus, kai kuriais atvejais sunku įskaityti tekstą. Atnaujinimų metu būna išjungiami visi serveriai ir nors tai trunka neilgai, bet tam laikui sistema būna visiškos stagnacijos būsenoje, joje nieko neįmanoma atlikti iki atnaujinimų įvykdymo.

5. Microsoft Dynamics CRM

microsoft dynamics crm

Šiais laikais, Microsoft korporacijos tikriausiai jau niekam nebereikia išsamiai pristatinėti. Visame pasaulyje žinomas informacinių technologijų gigantas, savo jėgas nutarė išbandyti ir CRM sistemose. Taip buvo sukurta Microsoft Dynamics CRM programa. Pažvelkime į jos privalumus bei trūkumus!

Pliusai. Įdiegtas klientų aptarnavimas. Lengva perprasti ir priprasti. CRM sistema galima naudotis įvairiomis platformomis: kompiuteriu, per tinklalapį, telefonu. Kadangi tai Microsoft produktas, į šią CRM sistemą yra labai paprasta įkelti informaciją iš Excel, Word ir kitų programų.

Minusai. Kadangi ši CRM sistema sukurta kitos Microsoft programinės įrangos pagrindu: Word, Outlook, Excel ir kt., tai asmenys, kurie su Microsoft produkcija susiduria pirmą kartą, turės didelių keblumų, kol perpras Microsoft Dynamics CRM sistemą. Yra teigiančių, kad naudojantis šia programa, gali atsirasti daug dublikatų kontaktuose. Platforma kartais stringa, dėl ko gali būti sunku dirbti.

6. Zoho CRM

zoho crm

Zoho – dar viena korporacija, kuri 1996 metais plėtrą pradėjo Indijoje. Tiesa, savo dabartinį pavadinimą ji įgavo tik 2009 metais, nes iki tol oficialiai ji buvo žinoma kaip AdventNet. Šiandien korporacijoje yra 5000+ darbuotojų, o įmonės biurai išsimėtė po visą pasaulį. Zoho savo CRM platformą paleido 2005 metais ir iš karto sulaukė didžiulio, tarptautinio susidomėjimo.

Pliusai. Zoho CRM žinoma kaip puiki klientų valdymo sistema. Šios programinės įrangos išskirtinumas tas, jog ji gali būti susieta su socialiniais tinklais: Twitter, Facebook ir t. t.. Įmonės socialinius profilius galėsite valdyti tiesiai iš Zoho CRM sistemos.

Minusai. Klientai skundžiasi, kad Zoho CRM galėtų parūpinti daugiau mokomųjų gidų, kadangi toli gražu ne visiems vartotojams yra lengva perprasti šią programą. Kiti teigia, kad Zoho reikėtų daugiau padirbėti prie informacijos saugumo. Trečiasis šios CRM sistemos trūkumas – neturint prieigos prie interneto, Jūs negalėsite prisijungti prie platformos. Taigi, važiuojant požeminiu tuneliui, vargu ar turėsite galimybę peržvelgti visus savo darbus…   

1 komentaras

Parašykite komentarą

El. pašto adresas nebus skelbiamas. Būtini laukeliai pažymėti *